Весь випуск
Переглянути або завантажити весь випуск |
Зміст
ПРОБЛЕМИ, НАДБАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
НАУКОВІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ МАГІСТРАТУРИ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
N. Sholoiko | 21-28 |
ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ СИСТЕМИ ВІЙСЬКОВИХ ПРАКТИК ТА СТАЖУВАНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ОФІЦЕРІВ ТАКТИЧНОГО РІВНЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
O. Polonskyi, L. Kravchenko, P. Khomenko | 29-36 |
APPLICATION OF PROBLEM-PROJECT TECHNOLOGY OF FUTURE TAILORS’ EDUCATIONAL ACTIVITY IN VOCATIONAL (PROFESSIONAL-TECHNICAL) INSTITUTIONS | PDF (English) |
Yu. Pоlishko, V. Onipko | 37-43 |
TEACHING ERGODESIGN BASICS TO SERVICE INDUSTRY SPECIALISTS | PDF (English) |
S. Ogui, T. Borysova | 44-50 |
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ МЕТОДІВ МАКЕТУВАННЯ ТА ФОРМОУТВОРЕННЯ ОДЯГУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ТЕХНОЛОГІЙ | |
N. Orlova | 51-58 |
PEDAGOGICAL PRINCIPLES OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS | PDF (English) |
Yu. Stryzhak, M. Grynyova, N. Sas | 59-65 |
ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗП(ПТ)О ЗАСОБАМИ ДИЗАЙНУ | |
I. Savenko, S. Chornus | 66-74 |
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ | |
A. Tunyk, Ye. Kulyk | 75-80 |
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В ГАЛУЗІ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА | |
V. Lytvyn, V. Onipko | 81-91 |
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ДИСКУРСІ ПРОБЛЕМИ | |
V. Prilipko | 92-98 |
ORGANIZATION OF MONITORING RESEARCH ON THE QUALITY OF EDUCATION IN VOCATIONAL (VOCATIONAL AND TECHNICAL) EDUCATIONAL INSTITUTIONS | PDF (English) |
L. Beberina, I. Savenko | 99-105 |
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ КРЕСЛЕННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ | |
I. Bobrovska, L. Hrytsenko | 106-111 |
СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИЙ ЕТАЛОН СИНКРЕТИЗМУ РЕНЕСАНСНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ДУМКИ І ХРИСТИЯНСЬКОЇ ДОГМАТИКИ В ЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ФРАНЦІШЕКА СКОРИНИ | |
L. Semenovska, D. Loboda | 112-120 |