№ 6 (2019)

DOI: https://doi.org/10.33989/2519-8254.2019.6

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ПРОБЛЕМИ, НАДБАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

НАУКОВІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ МАГІСТРАТУРИ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ PDF
N. Sholoiko 21-28
ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПОТЕНЦІАЛ СИСТЕМИ ВІЙСЬКОВИХ ПРАКТИК ТА СТАЖУВАНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ОФІЦЕРІВ ТАКТИЧНОГО РІВНЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ PDF
O. Polonskyi, L. Kravchenko, P. Khomenko 29-36
APPLICATION OF PROBLEM-PROJECT TECHNOLOGY OF FUTURE TAILORS’ EDUCATIONAL ACTIVITY IN VOCATIONAL (PROFESSIONAL-TECHNICAL) INSTITUTIONS PDF (English)
Yu. Pоlishko, V. Onipko 37-43
TEACHING ERGODESIGN BASICS TO SERVICE INDUSTRY SPECIALISTS PDF (English)
S. Ogui, T. Borysova 44-50
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРСПЕКТИВНИХ МЕТОДІВ МАКЕТУВАННЯ ТА ФОРМОУТВОРЕННЯ ОДЯГУ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ТЕХНОЛОГІЙ PDF
N. Orlova 51-58
PEDAGOGICAL PRINCIPLES OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS PDF (English)
Yu. Stryzhak, M. Grynyova, N. Sas 59-65
ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗП(ПТ)О ЗАСОБАМИ ДИЗАЙНУ PDF
I. Savenko, S. Chornus 66-74
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ PDF
A. Tunyk, Ye. Kulyk 75-80
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В ГАЛУЗІ АГРАРНОГО ВИРОБНИЦТВА PDF
V. Lytvyn, V. Onipko 81-91
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРАВОВОЇ ОСВІТИ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ДИСКУРСІ ПРОБЛЕМИ PDF
V. Prilipko 92-98
ORGANIZATION OF MONITORING RESEARCH ON THE QUALITY OF EDUCATION IN VOCATIONAL (VOCATIONAL AND TECHNICAL) EDUCATIONAL INSTITUTIONS PDF (English)
L. Beberina, I. Savenko 99-105
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ КРЕСЛЕННЯ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ PDF
I. Bobrovska, L. Hrytsenko 106-111
СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКИЙ ЕТАЛОН СИНКРЕТИЗМУ РЕНЕСАНСНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ДУМКИ І ХРИСТИЯНСЬКОЇ ДОГМАТИКИ В ЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ФРАНЦІШЕКА СКОРИНИ PDF
L. Semenovska, D. Loboda 112-120