PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF MATHEMATICS FOR IMPLEMENTATION ACADEMIC LINE «ENTREPRENEURSHIP AND FINANCIAL LITERACY» AT SCHOOLS

Автор(и)

  • L. NICHUGOVSKA
  • V. BEVZ

Ключові слова:

компетентнісний підхід, аксіологічний і діяльнісний складники, наскрізні лінії ключових компетентностей, підприємливість і фінансова грамотність, задачі, майбутні вчителі математики, учні

Анотація

У статті розглянуто актуальну для системи освіти й усього суспільства проблему підготовки майбутніх учителів до роботи в сучасній школі, до використання компетентнісного підходу у процесі навчання математики. Висвітлюються особливості впровадження в систему освіти Концепції нової української школи, зокрема, реалізації в загальноосвітніх навчальних закладах змістової лінії «підприємливість і фінансова грамотність». Розглянуто шляхи підготовки майбутніх учителів математики до формування в учнів основ фінансової компетентності в процесі навчання окремих дисциплін. Наведено окремі приклади задач, що спрямовані на реалізацію в процесі навчання математики змістової лінії «підприємливість і фінансова грамотність», які доцільно розв’язувати у вищій та середній школі.

Посилання

Algebra: under the arm. for 9 cl. general education tutor shut up / G. Bevz, V. Bevz – K .: Publishing House «Education», 2017. – 272 p.

Bevz V.G. History of Mathematics in the Professional Training of Future Teachers: Monograph. – K .: NM Drahomanov NPU, 2005. – 360 p.

Vasiliev D.V. Methodological principles of the implementation of the axiological approach to the study of mathematics at school // Ukrainian Pedagogical Journal. – K.: Pedagogical thought, 2016. – № 2. – C. 42-49.

Vasiliev D.V., Vasilyuk N.I. Collection of problems in mathematics. 5 to 9 classes. (Crosscutting lines of competencies and their implementation). – K .: Publishing House «Education», 2017. – 112 p.

New Ukrainian School. Conceptual Principles of Reforming High School. – [Electronic resource]. – Mode of access: http://mon.gov.ua/konczepcziya.pdf

Nichughovsjka L.I. Matematychne modeljuvannja v systemi ekonomichnoji osvity [Tekst] / L. I. Nichughovsjka ; Ukoopspilka, Poltavsjkyj un-t spozhyvchoji kooperaciji. Kafedra vyshhoji matematyky i fizyky. – Poltava : RVV PUSKU, 2003. – 289 s.

Nichughovsjka L.I. Adaptyvna koncepcija matematychnoji osvity studentiv VNZ i konkurentospromozhnistj vypusknykiv: metodologhija, teorija, praktyka [Tekst] : monoghrafija / L. I. Nichughovsjka ; Poltavsjkyj un-t spozhyvchoji kooperaciji Ukrajiny. Kafedra vyshhoji matematyky i fizyky. – Poltava : RVV PUSKU, 2008. – 154 s.

Updating programs for basic general secondary education [Electronic resource] – Access mode: https: //www.ed-era. com / mon59 /

Sukhoivanenko L.F. Formation of interdisciplinary competence of future mathematics teachers in the process of teaching elementary mathematics // Visnyk of Cherkasy University. Series: Pedagogical Sciences. – Cherkasy: ChNU them. B. Khmelnitsky, 2015. – Vip. 17 (350). – P. 85-90.

Fesenko G.А. «Preparation of future teachers of mathematics for financial education of pupils of the profile school // Collection of scientific works» Pedagogical sciences. – Kherson: KSU, 2016. –No. 71, Volume 2. – P. 148-153.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-21

Як цитувати

NICHUGOVSKA, L., & BEVZ, V. (2021). PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF MATHEMATICS FOR IMPLEMENTATION ACADEMIC LINE «ENTREPRENEURSHIP AND FINANCIAL LITERACY» AT SCHOOLS. Українська професійна освіта=Ukrainian Professional Education, (2), 20–27. вилучено із https://upepnpu.pnpu.edu.ua/article/view/244631

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ, НАДБАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ