МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • N. SAS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2519-8254.2017.1.201312

Ключові слова:

модель професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління, теоретико-методологічний блок, цільовий блок, змістово-процесуальний блок, контрольно-оцінний блок

Анотація

У статті модель професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління представлено у вигляді чотирьох взаємоповʼязаних блоків: теоретико-методологічного, цільового, змістово-процесуального, контрольно-оцінного: теоретико-методологічний блок містить педагогічні підходи до професійної підготовки магістрів управління навчальними закладами; цільовий блок надає інформацію про мету, завдання, субʼєкти та очікувані результати професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління; змістово-процесуальний блок представлений дидактичними одиницями модуля «Основи інноваційного управління навчальними закладами», засобами, формами і методами педагогічної взаємодії; у контрольно-оцінювальному блоці охарактеризовано методичний інструментарій для діагностики рівнів сформованості компетентності в сфері інноваційного управління у майбутніх керівників навчальних закладів, що проявляються через розроблені критерії і показники, які дозволяють визначити освітні прогалини і спроектувати форми участі студентів у процесі научіння.

Посилання

Arhangel'skij S.I. Uchebnyj process v vysshej shkole, ego zakonomernye osnovy i metody. M. : Vysshaja shkola, 1980. 368 s.

Venikov V.A., Venikov V.G. Teorija podobija i modelirovanija. M. : Vysshaja shkola, 1984. 240 s.

Gershunskij B. S. Filosofija obrazovanija. M. : Moskow. psihol.-social. in-t, 1998. 432 s.

Kuz'mіns'kij A. І. Pedagogіka vishhoї shkoli. Kiїv : Znannja, 2005. 486 s.

Lipskij I. A. Social'naja pedagogika. Metodologicheskij analiz. M. : TC Sfera, 2004. 320 s.

Miheev V. I. Modelirovanie i metody teorii izmerenij v pedagogike. M. : Jeditorial URSS, 2010. 224 s.

Pedagogika : ucheb. posob. dlja stud. ped. in-tov / pod red. Ju.

K. Babanskogo. M. : Prosveshhenie, 1988. 479 s.

Pedagogіka vishhoї shkoli /za red. Z.N. Kurljand. Kiїv : Znannja, 2005. 399 s.

Savel'єv A. Ja. Model' formuvannja fahіvcja z vishhoju osvіtoju na suchasnomu etapі. Kiїv : NІІVO, 2005. 72 s.

Sas N. M. Osnovi іnnovacіjnogo upravlіnnja navchal'nimi zakladami. Poltava : SPDFO Garazha M. F., 2013. 178 s.

Sas N. M. Pidhotovka maibutnikh kerivnykiv navchalnykh zakladiv do innovatsiinoho upravlinnia: stan ta perspektyvy : monohrafiia. Poltava : PNPU imeni V. H.Korolenka, 2014. 336 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

SAS, N. (2018). МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ. Українська професійна освіта=Ukrainian Professional Education, (1), 62–73. https://doi.org/10.33989/2519-8254.2017.1.201312

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ, НАДБАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ