ІНТЕГРАЦІЙНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ НАУКОВИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІТНЕС-ТРЕНЕРІВ

Автор(и)

  • O. KORNOSENKO
  • P. HOMENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2519-8254.2017.1.201316

Ключові слова:

інтеграційно-диференційований підхід, професійна підготовка, майбутні фітнес-тренери

Анотація

У статті уточнено зміст понять «диференціація» та «інтеграція» в контексті
підготовки майбутніх фітнес-тренерів; охарактеризовано низку провідних ознак інтеграційної системи підготовки фахівців цього напряму: системність, цілісність, структурність, функціональність. Розроблено структуру інтеграційно-диференційованого підходу до професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів. Установлено, що диференційований складник підходу полягає в розподілі навчальних дисциплін на більш значущі для діяльності фітнес-тренера та менш вагомі (загальноосвітні, загальнопрофесійні і спеціальні професійні); у розподілі дисциплін у навчальному плані між семестрами за принципом послідовності – від загального до конкретного, від абстрактного до практичного, аналітичного. Виявлено, що інтеграційний складник підходу міститься в поєднанні змісту дисциплін різних циклів підготовки в єдину структурно-логічну схему підготовки фітнес-тренерів та об’єднанні окремих тем загальнопрофесійних і спеціальних професійних дисциплін.

Посилання

Ghritchenko A. Integhracijno-dyferencijovanyj pidkhid do profesijnoji pidghotovky vchytelja trudovogho navchannja z formuvannja v uchniv systemy znanj suchasnogho aghrarnogho vyrobnyctva.

Psykholoho-pedahohichni problemy siljsjkoji shkoly : zb. nauk. pr. / Uman. derzh. ped. un-t im. Pavla Tychyny. Umanj : Sofija, 2009. Vyp. 29. S. 22–27.

Gryazin I. N. Metodologiya prava kak dialektika pravopoznaniya (o strukture metodologii prava). Metodologiya prava: obshchie problemy i otraslevye osobennosti. Tartu, 1988. S. 4–24.

Jelina T.O. Pidsylennja mizhpredmetnykh zv'jazkiv zasobamy oznakovoji integhraciji. XIV Mizhnarodna naukova internet-konferentsiia Advanced Technologies of Science and Education (19–21. 04. 2018 r.). URL: http://intkonf.org/elina-to-pidsilennya-mizhpredmetnih-zvyazkiv-zasobami-oznakovoyi-integratsiyi

Ippolitova N. V. Vzaimosvyaz ponyatiy “metodologiya” i “metodologicheskiy podkhod”. Vestnik Iuzhno-Uralskogo gosudarstvennogo universiteta. 2009. No. 13 (146). 80 s.

Kravchenko L. M. Neperervna pedaghoghichna pidghotovka menedzhera osvity : monoghrafija. Poltava : Tekhservis, 2006. 420 s.

Morgun V. F. Integratsiya i differentsiatsiya obrazovaniya: lichnostnyy i tekhnologicheskiy aspekty. Shkolnye tekhnologii. 2003. No. 3. S. 4–9.

Pedaghoghichnyj slovnyk / za red. M. Jarmаchenkа. K. : Pedaghoghichna dumka, 2001. 516 s.

Ruzavin G. Metodologiya nauchnogo poznaniya : ucheb.posob. M. : Yunitidana, 2012. 287 s.

Sikorsjkyj P. I. Teoretyko-metodologhichni osnovy dyferencijovanogho navchannja. L. : Kamenjar, 1998. 196 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

KORNOSENKO, O., & HOMENKO, P. (2018). ІНТЕГРАЦІЙНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ НАУКОВИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІТНЕС-ТРЕНЕРІВ. Українська професійна освіта=Ukrainian Professional Education, (1), 84–90. https://doi.org/10.33989/2519-8254.2017.1.201316

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ, НАДБАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ