ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКУ AUGMENTEDCLASS ДЛЯ РОЗВИТКУ ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2519-8254.2023.13.289939Ключові слова:
AugmentedClass, доповнена реальність, графічна компетентність, учні, навчальний процес, технології, креативністьАнотація
У статті розглянуто використання додатку AugmentedClass з метою розвитку графічної компетентності учнів 5-7 класів у процесі створення проєктів доповненої реальності. Описано основні функції та інтерфейс додатку, а також представлено методи та прийоми, які сприяють розвитку графічних навичок учнів. Розглянуто переваги використання технології доповненої реальності в освітньому процесі, зокрема збільшення зацікавленості учнів до навчання та стимулювання їхньої творчості. Підкреслено необхідність інтеграції додатку AugmentedClass в навчальний процес, що дозволить покращити якість освіти та забезпечити активну та захоплюючу навчальну діяльність для учнів 5-7 класів. Акцентовано увагу на тому, що ключовими аспектами розвитку графічної компетентності є зацікавленість, творчість та навички використання графічних інструментів, які можуть бути успішно розвинені за допомогою додатку AugmentedClass.
Виявлено, що використання доповненої реальності у сфері освіти надає учням значний ряд переваг: доповнена реальність стимулює зацікавленість учнів до навчального матеріалу завдяки інтерактивному контенту та розширює навчальний процес шляхом надання нових компетенцій та інноваційних форм роботи з аудиторією; ігрофікація, змагальні елементи та пізнавальні стимули, що використовуються в доповненій реальності, активізують і спонукають учнів до більш самостійної навчально-пізнавальної діяльності; також застосування інноваційних навчальних завдань, включаючи доповнену реальність, сприяє стимулюванню навчальної діяльності учнів та робить процес навчання більш захопливим і привабливим, а також використання доповненої реальності сприяє розвитку особистісних якостей учнів, що має особливу важливість для українських закладів загальної середньої освіти, допомагаючи підвищити їхню самооцінку та позитивне ставлення до навчання.
Посилання
ASKON. OOO «ASKON-KR», 1994-2021 [ASCON. LLC «ASKON-KR», 1994-2021]. (2023). Retrieved from http://www.ascon.kiev.ua/ [in Ukrainian].
Augmented Class! Realidad Aumentada para Educación. США: Google. (2021). Retrieved from https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AugmentedClass.AClass&hl=ru&gl=US
Chubukova, O. Yu., & Ponomarenko, I. V. (2018). Innovatsiini tekhnolohii dopovnenoi realnosti dlia vykladannia dystsyplin u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [Innovative technologies of augmented reality for teaching subjects in higher educational institutions of Ukraine]. Problemy innovatsiino-investytsiinoho rozvytku [The Problems of Innovation and Investment-Driven Development], 16, 20-27 [in Ukrainian].
Henerator QR kodiv [QR code generator]. (2023). Retrieved from https://www.qr-code.com.ua/ [in Ukrainian].
Official site of Thalmic Labs. (2023). Retrieved from https://www.thalmic.com/
Poliakov S. V. (2018). Vykorystannia interaktyvnykh zasobiv navchannia u proektno-tekhnolohichnii diialnosti uchniv [The use of interactive learning tools in the design and technological activities of students]. Vyshcha shkola [High school], 12, 86-102 [in Ukrainian].
Proiektuvannia. Vtilennia [Designing. Embodiment]. (2023). Retrieved from https://www.sketchup.com/ru/products/all?fbclid=IwAR0Ng_zYVsWyzfLKIqFyGwMEKCLwCjnTfo0s0XhDbm2MEBPamQp32Vsy6Vc [in Ukrainian].