ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ КУЛЬТУРОЛОГІВ

Автор(и)

  • N. YAREMAKA

Ключові слова:

«мозковий штурм», метод Дельфі, кейс-метод, мультимедійні технології навчання, професійна підготовка культуролога

Анотація

У статті розкрито вплив інтерактивних методів навчання на формування професійного становлення майбутнього культуролога. «Мозковий штурм», метод Дельфі, кейс-метод забезпечують формування набору управлінських компетентностей (експертних оцінок, стратегічне планування та прогнозування), формуванню інформаційної компетентності, оскільки передбачали активну роботу з різними джерелами інформації, їхнім аналізом та обробкою, що спонукало до вироблення умінь ефективно приймати рішення на основі отриманих результатів досліджень). Мультимедійні та ІТ-технології забезпечують формування інформаційної культури особистості культуролога, сприяють комунікативній взаємодії, творчому засвоєнню й використанню навчального матеріалу, формуванню дослідницьких, пошукових умінь тощо. Зазначено, що використання мультимедійних, віртуальних та інтернет-технологій у процесі професійної підготовки майбутніх культурологів сприяє оптимальному використанню навчального часу викладачем та пошукові оригінальних методів викладання навчальних дисциплін, розвитку вмінь та навичок інформаційної компетентності у студентів-культурологів, інформаційної культури особистості майбутнього фахівця та комунікативної взаємодії, поглибленню навчального матеріалу для творчого засвоєння й використання його студентами, формуванню дослідницьких, пошукових умінь, технологій приймати ефективні управлінські рішення, технологій стратегічного планування та прогнозування тощо.
Визначено, що застосування інтерактивних методів у навчально-виховному процесі вишу сприяє формуванню професійної культури особистості майбутнього фахівця спеціальності «Культурологія», вмінь креативно розв’язувати професійно-практичні завдання.

Посилання

Boremchuk M. M. Vykorystannja muljtymedijnykh zasobiv u suchasnij osviti [elektronnyj resurs] / M. M. Boremchuk // Innovaciji ta tradyciji v suchasnij naukovij dumci : materialy III Mizhnar. nauk. internet-konf. – Rezhym dostupu: http://intkonf.org/boremchuk-mmvikoristannya-multimediynih-zasobiv-u-suchasniy-osviti/ (data zvernennja: 23.09.2018). – Nazva z ekranu.

Mikhnenko P.A. Metody «mozgovogo shturma» i Delfi // Mikhnenko P.A. Osnovy menedzhmenta : uchebnyy kurs / P. A. Mikhnenko. – Rezhim dostupa: http://free. megacampus.ru/xbookM0012/ index.html?go=part-025*page.htm (data obrashcheniya: 2.09.2018). – Nazv. s ekrana.

Novikov V. Diahnostychne samootsiniuvannia yak nevidiemnyi element suchasnoi systemy upravlinnia / V. Novikov // Standartyzatsiia. Sertyfikatsiia. Yakist. – 2011. – Vyp. 2. – S. 38–40.

Strelnikov V. Yu. Suchasni tekhnolohii navchannia u vyshchii shkoli : modulnyi posib. dlia slukhachiv avtor. kursiv pidvyshchennia kvalif. vykladachiv MIPK PUET / V. Yu. Strelnikov, I. H. Britchenko. – Poltava : PUET, 2013. – 309 s.

Sheremet P. M. Keis-metod: z dosvidu vykladannia v ukrainskii biznes-shkoli / Sheremet P. M., Kanishchenko L. H. ; za red. O. I.Sydorenka. – 2-he vyd. –K. : Tsentr innovatsii ta rozvytku,1999. – 80 s.

Yaremaka N. S. Osobystisno oriientovani tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi maibutnikh menedzheriv industrii dozvillia / N. S. Yaremaka // Suchasnist. Nauka. Chas. Vzaiemodiia ta vzaiemovplyv : materialy KhII Mizhnar. nauk. internet-konferentsii. – K., 2015. – S. 82–88.

Naumenko N. S. Formation of the professional competence of future cultural studies experts / N. S. Naumenko, N. P. Natalevych // Global Sciense and Innovation : materials of the III International Scientific Conference, (Chicago, October 23–24th, 2014). – Chicago : publishing office Accent Graphics communications, 2014. – P. 139–142.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-23

Як цитувати

YAREMAKA, N. (2021). ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ КУЛЬТУРОЛОГІВ. Українська професійна освіта=Ukrainian Professional Education, (3), 95–100. вилучено із https://upepnpu.pnpu.edu.ua/article/view/244859

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ, НАДБАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ