КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ГРОМАДЯН ЗА ПРОГРАМОЮ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ya. ZORIY

Ключові слова:

військова підготовка, майбутні офіцери запасу, військово-професійна готовність, компетентнісний підхід, службова діяльність

Анотація

У статті окреслено різні аспекти військової підготовки, визначено ефективні системи управління персоналом, що сприятимуть забезпеченню підготовки компетентними офіцерами збройних сил. Ці аргументи вказують на те, що ефективне навчання офіцерів запасу передбачає освоєння відповідних компетенцій, що забезпечить їх здатність та готовність до іманентної військової діяльності. У контексті дедалі складнішої та непередбачуваної ситуації в галузі безпеки, а також СФО на Сході України будівельний блок тренінгу, що ґрунтується на компетенції, - це набір способів поведінки, який охоплює знання, навички, здібності та особисті ознаки, які мають вирішальне значення для успішного досягнення. Система підготовки містить комплекс оновлених педагогічних технологій для виховання студентів / цивільних осіб на ROTC (військовому відомстві) ВНЗ як чинника підвищення ефективності формування набору професійних компетенцій. Компетентність в освіті розрахована на критичні навички, знання, теорії та здібності або можливості та компетенції, необхідні освоєння предмету в програмі; оцінки на шляху вимірювання навичок і вмінь індивіда, а також їх розуміння академічної теорії. Отже, основна увага автора полягає в підходах військових вузів (MHEI) та військових навчальних підрозділів цивільних вищих навчальних закладів (ROTC HEI) до моделювання педагогічної системи формування професійної та психосоціальної готовності майбутніх резервних офіцерів до ефективної військової служби.
Особливу увагу заслуговують специфічні застосування компонентів, критеріїв та показників розвитку основних військових навчальних компетенцій майбутніх офіцерів резерву. Основна мета військових вихователів – це розвиток учнів, які можуть передавати та застосовувати своє навчання в різних середовищах для досягнення оптимальних результатів незалежно від того, які умови. Об'єктивний, методичний та швидкий рух вперед у систему управління людським капіталом на базі компетентності є важливим для залучення можливостей, які пропонує інформаційний вік.

Посилання

Voennaja pedagogika: ucheb. / pod red. O. Ju. Efremova. Sankt-Peterburg: Piter, 2008. 680 s.

Yevsyukov O. F. Pedagogichni umovy` formuvannya profesijnoyi kompetentnosti majbutnix oficeriv u navchal`nomu procesi vy`shhogo vijs`kovogo navchal`nogo zakladu: dy`s. ... kand. ped. nauk: 13.00.04 / Xarkivs`ky`j nacional`ny`j pedagogichny`j un-t im. G. S. Skovorody`. Xarkiv, 2006. 172 s. s. 87

Lugovy`j V. I., Slyusarenko O. M., Mirshuk O. Ye., Talanova Zh. V. Klyuchovi ponyattya suchasnoyi pedagogiky`: navchal`ny`j rezul`tat, kompetentnist`, kvalifikaciya. Pedagogichna i psy`xologichna nauky` v Ukrayini: zb. nauk. pr.: u 5 t. Ky`yiv: Pedagogichna dumka, 2012. T. 1: Zagal`na pedagogika ta filosofiya osvity`. S. 23−28.

Neshhady`m M. I. Vijs`kova osvita Ukrayiny`: istoriya, teoriya, metodologiya, prakty`ka: monogr. Ky`yiv: Vy`davny`cho-poligrafichny`j centr «Ky`yivs`ky`j universy`tet», 2003. 852 s.

Polozhennya pro osobly`vosti organizaciyi osvitn`ogo procesu u vy`shhy`x vijs`kovy`x navchal`ny`x zakladax Ministerstva oborony` Ukrayiny` ta vijs`kovy`x navchal`ny`x pidrozdilax vy`shhy`x navchal`ny`x zakladiv Ukrayiny`: Nakaz MON Ukrayiny` # 346 vid 01.06.2016.

Stefanenko P. V. Dy`stancijne navchannya u vy`shhij shkoli: monogr. Donecz`k: DonNTU, 2002. 400 s.

Torichny`j O. V. Teorety`ko-metody`chni zasady` formuvannya vijs`kovo-special`noyi kompetentnosti majbutnix oficeriv-pry`kordonny`kiv u procesi navchannya: dy`s. … d-ra ped. nauk: 13.00.02. Xmel`ny`cz`ky`j, 2013. 605 s.

Xoryev I. O. Dy`dakty`ka vy`shhoyi vijs`kovoyi shkoly`. Navchal`ny`j posibny`k. – K. : NAOU, 2004. – 160 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-23

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ, НАДБАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ